ציוד לגני ילדים

תיקי גן לילדים

בחירת תיקי הגן הטובות ביותר עבור ילדך יכולה להיות משימה מאתגרת, אבל יש כמה דברים לזכור. אתה רוצה תרמיל שהוא מתכוונן, וזה נח בנוחות על גבו של הילד שלך. בחירת תרמיל חזק עם רצועות מתכווננות היא גם רעיון מצוין. אפשר גם לקנות תרמיל עם מוטיב אופי מועדף, כמו מכוניות, דיסני או מלחמת הכוכבים.

אם אתה מחפש תרמיל תרמילאים אתי לילד שלך, תרצה לבדוק את התרמילים של ”חובה לנדוד”. תרמילים ידידותיים לסביבה אלה מיוצרים מניילון עמיד למים ומאפיינים טכנולוגיה אנטי-מיקרוביאלית. הם מושלמים לסט הצעיר, אבל אם הילד שלך גדל מתוך התיק ורוצה להיות קצת יותר מתוחכם, לשקול תיק בגודל מלא.

למרות שמו, תיקי גן לילדים לא צריכים להיות תאים רבים. כיס קדמי גדול, תא בפנים עבור פריטים קטנים יותר, וכיס צדדי לבקבוק מים הם כל מה שאתה צריך. לילדים מבוגרים יותר, אולי כדאי לך לבחור תרמיל עם מארגן קדמי ותא פנימי לבקבוק המים שלהם. מאפיין מועיל נוסף הוא גב מרופד, המגן על גבו של הילד מפינות חדות. תרמיל מרופד נוח לסחוב, אבל יכול להוסיף כמות גדולה.

בין אם אתה קונה ילקוט לילד שלך לגן חובה או לא, אתה צריך לשקול את המוניטין של המותג. המותג מפורסם בזכות העיצובים המגניבים שלו למבוגרים, אבל הם גם מייצרים תרמילים לילדים קטנים. תיק הגב Heritage הוא בגודל של ילדים בגילאי שלוש וארבע, והוא כולל תא ראשי, כיס אחסון קדמי, רצועת תמיכה בעצם החזה הנשלפת ותווית שם פנימית. זה מגיע ב -11 הדפסים חמודים.

מלבד תרמילים, אתה צריך גם לשקול תרמיל זה כיף וקל לשימוש. תרמיל לילדים צעירים יותר יכול להיות כיף ופונקציונלי, בלי יותר מדי תאים או רוכסנים. הסגנון שלה הוא איפשהו בין חבילת טיולים ותיק בית ספר יומיומי. תרמיל עבור ילדך יתפקד במשך כל שנת הלימודים, מבית הספר לפעילויות שלאחר הלימודים. אין צורך לבזבז הון על תרמיל קלוש כשיש את תרמיל החלב הכחול.

התיקים האלה מגיעות עם עיצובים חמודים ופחות סביר שיאבדו. הם גם באים עם קופסת אוכל, מה שהופך את זה קל יותר עבור הקטן שלך לשמור על ארוחות הצהריים שלהם טריות. גם את התיקים האלה קל לנקות, והרצועות ניתנות להתאמה. הילד שלך יאהב אותם. אתה אפילו יכול למצוא תרמילים עם קופסאות ארוחת צהריים תואמות. האפשרות הטובה ביותר עבור ילדך היא לבחור תרמיל שיעבוד עם גופו המתפתח.

בזמן שאתה קונה את התיק המושלם, תזכור לכלול את הציוד שהילד שלך יצטרך. שנות לימוד מוקדמות רבות מלאות בלמידה ויצירה. אתה גם רוצה לכלול כמה ציוד אמנות. ניתן לרכוש עפרונות צבעוניים קטנים מספיק לידיים קטנות, כמו כן, חשוב על חלוק שילדך ישמור על בגדיהם נקיים.

You may also like...