ציוד מחנאות ותאורה סולארית

כיצד לבחור אוהל משפחתי

אוהל משפחתי הוא אפשרות נהדרת אם אתה רוצה לנסוע עם כל המשפחה שלך. הם נועדו לנוחות וביטחון מקסימליים, והחדר הראשי מרווח מספיק כדי שכל המשפחה תהיה נוחה. בחדר מסך שמתחבר לחיצוניות האוהל יש קירות מרוכזים ששומרים על החלל מאוורר וללא חרקים. בחדר המסך אין רצפה, ולכן ניתן לאחסן רהיטים בפנים מבלי לקרוע את פני השטח של המזנון.

כאשר רוכשים אוהל משפחתי, חשוב לבחור גודל שמתאים לטווח הגילאים של כל אחד בקבוצה ומספר האנשים במשפחה. גודל האוהל צריך להיות מבוסס על הדרגש, אשר מומלץ על ידי היצרן. ה ”ברגהאוס אייר 4” הוא בחירה טובה עבור משפחות עם ילדים קטנים ובני נוער, אבל הוא לא מספיק גדול עבור משפחות עם בני נוער. גודלו הקטן הוא בחירה מצוינת למשפחות חדשות, אבל אתם תרצו לשקול את הגודל והסוג של הדבורים באוהל לפני שאתם מבצעים את הרכישה.

אוהל משפחתי יכול להיות פתרון נהדר אם אתה יוצא לחופשת מחנאות עם הילדים שלך. אוהל משפחתי הוא מושלם למחנאות עם ילדים כי זה קל להקים ולהתחזק. את רוב האוהלים האלה קל להרכיב, עם כיוונים מודפסים על השקית. חלקם אפילו כוללים סרטוני הדרכה באינטרנט. זה רעיון טוב לערב את הילדים שלך בתהליך כדי להקל עליהם. מקלט בגודל משפחתי טוב הוא הפתרון האולטימטיבי לצורכי המחנאות שלך.

כאשר רוכשים אוהל משפחתי, זכור כי מספר הדיירים בתוך האוהל חשוב. זאת משום שהקיבולת המקסימלית של האוהל תגביל את מספר האנשים שיכולים לישון בפנים. לדוגמה, אם למשפחה שלך יש בני נוער, אתה תצטרך אוהל גדול יותר עבור משפחות קטנות יותר, אתה יכול לרכוש שטיח מנפח את עצמך. בנוסף, אלונקה יכולה להרחיב את שטח האוהל במקרה הצורך.

בחירת הגודל המתאים למשפחה שלך היא צעד חיוני במחנאות. גודל האוהל המשפחתי תלוי בכמה אנשים יישנו בתוכו. אם יש בני נוער, ייתכן שתצטרך אחד גדול יותר עם יותר דרגות. אוהל משפחתי גדול צריך להיות גדול מספיק כדי להכיל את כל הקבוצה, עם מספיק מקום לכולם. למרות זאת, גודל האוהל לא יהווה בעיה לאנשים גבוהים יותר.

אתה צריך לבחור אוהל משפחתי בגודל המתאים לצרכים שלך. חוץ מזה, זה צריך להיות מתאים לגילאים של כל בני המשפחה. ילדים בגילאים שונים יכולים להשפיע על גודל האוהל, ואם אתה מתכנן להביא ילדים, האוהל חייב להכיל את גופם הגדל. אתה צריך גם לשקול את תנאי מזג האוויר של האזור. חיוני שתבחר אוהל משפחתי מומלץ שיימשך שנים.

בחירת אוהל משפחתי היא חלק חשוב מאוד במחנאות. אף ־ על ־ פי שאינך יודע כיצד לבחור את הטוב ביותר לצרכיך, עליך לשקול את מספר התאים ואת מספר האנשים במשפחה. אוהל משפחתי צריך להתאים לכל המשפחה, כולל בני הנוער. האוהל הנכון צריך להיות מתאים גם לאקלים של אתר המחנאות והפעילויות המתוכננות. אתה צריך לקנות אוהל בגודל משפחתי שמתאים לכל הקבוצה.

כשאתה בוחר אוהל משפחתי, אתה צריך לקחת בחשבון את גודל הקבוצה. אתה צריך לבחור אוהל שמתאים לגילאים של כל אחד מבני המשפחה. אם אתה חדש במחנאות, כדאי שתשקול את גודל משפחתך. משפחה חדשה יכולה להיות טובה יותר עם אוהל קטן יותר מאשר גדול. אם למשפחה שלך יש ילדים רבים, אתה צריך לבחור ילדים קטנים יותר. ככל שיש לך יותר ברטים, כך ייטב.

גודל האוהל המשפחתי שלך הוא קריטי. זה חייב להיות גדול מספיק כדי להתאים את כל הקבוצה שלך. אם אתה נמצא בקמפינג עם ילדים קטנים יותר, ייתכן שתצטרך אוהל קטן עם שניים או שלושה סירות בלבד. אוהל משפחתי גדול עם הרבה דרגש יחיד יתאים לקבוצה גדולה. בינתיים, תצטרך לקנות אוהל עם לפחות ארבעה מזרני בלוף בגודל מלך. אם יש לך ילדים גדולים יותר, אתה צריך לשקול אחד גדול יותר.